Vilkår ved privat Rengøring
Vilkår og forretningsbetingelser for Deluxclean
Hos Deluxclean Rengøring er grundighed, fleksibilitet og pålidelighed kerneværdier i alt, hvad vi gør. Vi tilbyder rengøring alle ugens dage – døgnet rundt – og bestræber os på altid at overholde vores aftaler. Skulle der opstå ændringer eller forsinkelser, kontakter vi dig altid i god tid.
Vi har telefontid hver dag fra kl. 07.00 til 22.00, og vores e-mail info@deluxclean.dk besvares dagligt.

Vilkår og forretningsbetingelser for Deluxclean
Hos Deluxclean Rengøring er grundighed, fleksibilitet og pålidelighed kerneværdier i alt, hvad vi gør. Vi tilbyder rengøring alle ugens dage – døgnet rundt – og bestræber os på altid at overholde vores aftaler. Skulle der opstå ændringer eller forsinkelser, kontakter vi dig altid i god tid.
Vi har telefontid hver dag fra kl. 07.00 til 22.00, og vores e-mail info@deluxclean.dk besvares dagligt.
1. Ændringer og fleksibilitet
Ved privat rengøring forbeholder vi os retten til at flytte besøget inden for samme uge. Du vil dog altid blive informeret herom senest samme dag som aftalen. Vi aflyser eller flytter sjældent – og kun ved sygdom.
Kunder er forpligtet til at holde os opdateret med korrekt telefonnummer og e-mailadresse, da en stor del af kommunikationen foregår via disse kanaler.
2. Priser og betaling
Alle priser angives som timepris pr. medarbejder på adressen og er inkl. moms, materialer og kørsel. Parkeringsudgifter tillægges særskilt. Betaling via MobilePay og Betalingsservice (PBS) er uden gebyr.
Ved faste rengøringsaftaler fremsendes faktura én gang ugentligt, med 8 dages betalingsfrist. Fakturaen sendes til den e-mailadresse, kunden har oplyst.
Ved engangsydelser (f.eks. hovedrengøring eller flytterengøring) fremsendes faktura ved opgavens afslutning, med betaling straks.
3. Helligdage
Hvis du ikke ønsker rengøring på en helligdag, bedes du give os besked senest 24 timer før besøget – enten på info@deluxclean.dk eller telefon 5222 0006. Vi finder herefter en alternativ løsning i samarbejde med dig.
4. Kundens ansvar og medvirken
Har du særlige ønsker om brug af egne rengøringsmidler eller redskaber, skal disse stilles til rådighed og informeres om på forhånd.
Kunden skal desuden informere Deluxclean skriftligt om eventuelle risici eller særlige forhold ved arbejdsstedet, der kan have betydning for arbejdets udførelse.
5. Ferie og opsigelse
Ønsker du at aflyse rengøring pga. ferie eller opsige samarbejdet, skal dette ske skriftligt senest 48 timer før aftalt besøg – via e-mail til info@deluxclean.dk.
6. Nøgler og alarmsystemer
Vi opbevarer kunders nøgler sikkert og uden identifikationsmærkning. Har du alarmsystem, bedes du sende kodeoplysninger til os senest 12 timer før aftalt besøg. Disse oplysninger behandles fortroligt.
7. Medarbejdere
Vi benytter udelukkende erfarne, stabile og forsikrede medarbejdere med rene straffeattester. Ved sygdom eller ferie kan en anden medarbejder varetage din opgave – du informeres naturligvis forud.
8. Fortrolighed
Alle medarbejdere og eventuelle underleverandører hos Deluxclean er underlagt streng tavshedspligt – uden tidsbegrænsning. Vi behandler alle oplysninger om dig og dit hjem fortroligt og ansvarligt. Vi hæfter for eventuelle brud på denne forpligtelse.
9. Klager og erstatning ved skader
Hvis du oplever utilfredsstillende rengøring, beder vi dig kontakte os senest 24 timer efter besøget – gerne med billeddokumentation. Kontakt os på info@deluxclean.dk eller 5222 0006.
Ved eventuelle skader er både personale og kundens inventar dækket af vores erhvervsforsikring hos Alm. Brand. Bemærk: Skader kan ikke modregnes i faktura, men behandles af forsikringen efter godkendt erstatning.
Hvis der er ejendele, som kræver særlig forsigtighed – f.eks. sarte tæpper, kunstgenstande eller skrøbelige møbler – skal dette oplyses forud for opstart.
10. Aflysning af rengøring
Ønsker du at aflyse et besøg, skal det ske senest 24 timer før – via telefon 5222 0006 eller e-mail info@deluxclean.dk. Ved for sen aflysning faktureres én times rengøring som gebyr.
11. Fast pris ved hoved- og flytterengøring
Ved fastprisaftaler udføres arbejdet på baggrund af antagelser om hjemmets tilstand og rengøringsbehov. Hvis du vurderer, at dit hjem kræver ekstra tid og indsats, skal dette oplyses ved booking, så vi kan afsætte den nødvendige tid.
Har du spørgsmål til vores vilkår, eller ønsker du at høre mere om vores ydelser, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi ser frem til at gøre rent for dig.